+380963846504

Ваш кошик порожній!

Обмін та повернення товару.


Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлено ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Обмін (повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів за дотримання таких вимог:

  • товар новий та не був у використанні;
  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, розриви тощо);
  • збережено розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), що підтверджує купівлю цього товару (у разі оплати через NOVAPAY, підійде фото накладної, або знімок з екрана з додатка).

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  1. Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару у продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
  2. Придбати інший товар з асортименту, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості.
  3. Повернути товар та одержати кошти у розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (гроші повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).

Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно зв'язатись за телефоном: +38(096)3846504,
або  
звернутися на поштову скриньку - sofstoremanagment2024@gmail.com.

Ваш лист так само потрапить до спеціаліста, який відповість на всі Ваші питання.

Посилання на офіційну сторінку про захист прав споживачів: 
Захист прав споживачів | ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА (dpss.gov.ua)

Онлайн IT курсы для обучения с нуля