Обмін та повернення товару.
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлено ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
Обмін (повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів за дотримання таких вимог:
- товар новий та не був у використанні;
- збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, розриви тощо);
- збережено розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), що підтверджує купівлю цього товару (у разі оплати через NOVAPAY, підійде фото накладної, або знімок з екрана з додатка).
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
- Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару у продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
- Придбати інший товар з асортименту, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості.
- Повернути товар та одержати кошти у розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (гроші повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно зв'язатись за телефоном: +38(096)3846504,
або звернутися на поштову скриньку - sofstoremanagment2024@gmail.com.
Ваш лист так само потрапить до спеціаліста, який відповість на всі Ваші питання.
Посилання на офіційну сторінку про захист прав споживачів: Захист прав споживачів | ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА (dpss.gov.ua)